תודה שמילאתם את שאלון האיפיון שלנו!

עשיתם צעד משמעותי בדרך להשגת היעד שלכם!

מה צפוי לקרות עכשיו?

  1. המערכת שלנו מנתחת ברגעים אלו את הנתונים שהזנתם ותשלח לכם לינק להרכבת חבילת היכרות.
  2. אתם בוחרים ארוחות ושולחים את ההזמנה.
  3. תשלום – לאחר שליחת ההזמנה תקבלו קישור להסדרת התשלום.
  4. זהו – הולכים לנוח, אנחנו כבר נעשה את כל שאר העבודה 🙂
  5. תיאום משלוח – מנהלת המשרד שלנו תיצור עמכם קשר על מנת לוודא כי הכל תקין ולתאם את המשלוח.
  6. תזונאית – ההזמנה שלכם עוברת למחלקת תזונה שלנו  – הדיאטנית שלנו תוודא כי התפריט שבחרת הוא המתאים ביותר להשגת המטרה שלך ותיצור קשר במידה ויש צורך בשינויים.
  7. משלוח של ארוחות טריות – המשלוח יגיע ביום ראשון הקרוב או זה שלאחריו – לפי התאריך שרשום בקישור להזמנה.
  8. הנחיות נוספות – יחד עם המשלוח, תקבלו הנחיות לתזונה נבונה, הנחיות לשמירת הארוחות והמלצות נוספות לאורח חיים בריא.
  9. ליווי צמוד – אנחנו ממשיכים ללוות אתכם במהלך השבוע – לענות על שאלות ולסייע בכל בקשה.

הצוות שלנו לשירותכם בטלפון:  077-9577-532 . בקשו לשוחח עם:

  • מנהלת המשרד: שני
  • מנהלת קשרי לקוחות: עמית
  • הנהלת חשבונות: חיה
  • מנהל כללי: שגיא