קבב סלמון

על פי עקרונות הדיאטה הים תיכונית והנחיות משרד הבריאות, מומלץ לצרוך דגים, לפחות פעמיים בשבוע. דג הסלמון מהווה מקור מצוין לחלבון ולאומגה 3. היות שבשר הסלמון עשיר בשומן, הוא מתאים מאוד להכנה בצורת קבב סלמון….

על פי עקרונות הדיאטה הים תיכונית והנחיות משרד הבריאות, מומלץ לצרוך דגים, לפחות פעמיים בשבוע.
דג הסלמון מהווה מקור מצוין לחלבון ולאומגה 3. היות שבשר הסלמון עשיר בשומן, הוא מתאים מאוד להכנה בצורת קבב סלמון.

הכנת קבב מאפשרת להעניק לבשר הסלמון מגוון טעמים אשר משתלבים בו באופן נפלא.

שילוב של טעמים שנמצאים בהמון מתכונים ים תיכוניים. מגוון טעמים אופייניים: רעננים, עשירים בעשבי תיבול ופורצי טעם. עם זאת, הוספת הקישוא לתערובת מסייעת להפחתת הצפיפות הקלורית של המנה.

השילוב הזה של טעמים הוא שהופך את הבישול הים תיכוני לכל כך טוב – תיהנו!

מצרכים – קבב סלמון

  • 1 ק”ג סלמון ללא עור
  • 4 שיני שום
  • 1 קישוא – יח גדולה
  • 1 בצל גדול
  • צרור פטרוזיליה
  • 1 חבילה בצל ירוק קצוץ
  • חצי כפית מלח
  • חצי כפית פלפל שחור גרוס

אופן ההכנה

  • קוצצים את פילה הסלמון בעזרת סכין חדה או במעבד מזון קטן, בפולסים
  • קוצצים את הירקות, עשבי התיבול והשום בסכין חדה או  במעבד מזון
  • מערבבים את הסלמון והירקות, מתבלים במלח ובפלפל ומערבבים היטב עד קבלת מאסה אחידה
  • מחממים תנור ל- 190 מעלות
  • מרפדים תבנית בנייר אפיה
  • יוצרים מן התערובת קציצות במשקל כ-50 גרם ומסדרים בתבנית
  • צולים בתנור במשך 10 דקות.
  • מגישים בליווי רבע לימון.
  • שעועית ירוקה עדינה מוקפצת קלות בשום, מאוד מתאימה בתור תוספת, הן בטעם והן בצבע.

בתאבון!

מאמרים דומים

שבוע ניסיון עם השף הבריא

שבוע ניסיון עם השף הבריא

להזמנה





* מידע תזונתי מעניין, בלי ספאם, ובמינון נמוך!

Call Now Button