קבב סלמון

על פי עקרונות הדיאטה הים תיכונית מומלץ לצרוך דגים, לפחות פעמיים בשבוע. דג הסלמון מהווה מקור מצוין לחלבון ולאומגה 3. מאחר שבשר הסלמון עשיר בשומן, הוא מתאים מאוד להכנה כקבב. אם הכנתם את המנה, אל…

על פי עקרונות הדיאטה הים תיכונית מומלץ לצרוך דגים, לפחות פעמיים בשבוע.
דג הסלמון מהווה מקור מצוין לחלבון ולאומגה 3. מאחר שבשר הסלמון עשיר בשומן, הוא מתאים מאוד להכנה כקבב. אם הכנתם את המנה, אל תשכחו לרשום בתגובות איך יצא 🙂 ואם שיניתם משהו במתכון, שתפו כמובן, כדי שכולנו נלמד ונהנה!

מצרכים

  • 1 ק”ג סלמון ללא עור
  • 4 שיני שום
  • 1 קישוא – יח גדולה
  • 1 בצל גדול
  • צרור פטרוזיליה
  • 1 חבילה בצל ירוק קצוץ
  • חצי כפית מלח
  • חצי כפית פלפל שחור גרוס

אופן ההכנה

  • קוצצים את פילה הסלמון בעזרת סכין חדה או במעבד מזון קטן, בפולסים
  • קוצצים את הירקות, עשבי התיבול והשום בסכין חדה או  במעבד מזון
  • מערבבים את הסלמון והירקות, מתבלים במלח ובפלפל ומערבבים היטב עד קבלת מאסה אחידה
  • מחממים תנור ל- 190 מעלות
  • מרפדים תבנית בנייר אפיה
  • יוצרים מן התערובת קציצות במשקל כ-50 גרם ומסדרים בתבנית
  • צולים בתנור במשך 10 דקות.
  • מגישים בליווי רבע לימון.
  • שעועית ירוקה עדינה מוקפצת קלות בשום, מאוד מתאימה בתור תוספת, הן בטעם והן בצבע.

בתאבון!

מאמרים דומים

קחו אותנו לשבוע ניסיון

קחו אותנו לשבוע ניסיון

לשאלון האיפיון שלנו





* מידע תזונתי מעניין, בלי ספאם, ובמינון נמוך!

Call Now Button