שניצל דל שומן

 בפעם הראשונה שהכנתי את המתכון הפשוט הזה הבנתי שבאמת אפשר להכין אוכל בריא וגם טעים! לא חייבים לבחור בין השניים. זו דוגמא מצוינת שנחשב ג’אנק פוד, שבזכות טריק פשוט הופך לבריא ובכלל לא משמין. למעשה…

 בפעם הראשונה שהכנתי את המתכון הפשוט הזה הבנתי שבאמת אפשר להכין אוכל בריא וגם טעים! לא חייבים לבחור בין השניים. זו דוגמא מצוינת שנחשב ג’אנק פוד, שבזכות טריק פשוט הופך לבריא ובכלל לא משמין. למעשה יש שני הבדלים בלבד בין אופן ההכנה של שניצל מטוגן ואופן ההכנה במתכון זה:

1. מוסיפים מעט שמן לפירורי הלחם ומערבבים היטב.

2. אופים את השניצל על רשת, בתנור, במקום לטגן אותו.

מצרכים

  • חצי קילו פילה או חזה עוף
  • 2 ביצים
  • כף חרדל
  • כף מים
  • כוס קמח (עדיף מחיטה מלאה)
  • שקית קטנה פירורי לחם (עדיף מקמח מלא)
  • כפית וחצי שמן (עדיף שמן זית, קנולה, פשתן או אבוקדו)

אופן ההכנה

  • מכינים 3 קערות: קמח (אפשר להוסיף לו תבלינים – פלפל שחור, כורכום וכד’) תערובת ביצים מים וחרדל מערבבים היטב פירורי לחם ושמן (עד שכל הפירורים עטופים היטב בשמן) סדר הציפוי: קמח>ביצה>פירורי לחם.
  • טובלים היטב את פרוסות חזה העוף בקמח, מנערים.
  • טובלים בביצה ואז בפירורי הלחם. מהדקים ודואגים שהשניצלים מצופים היטב.
  • מניחים על גבי רשת מעל תבנית ואופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות, במשך כ-10 דקות. אם הכנתם כמות גדולה ואתם רוצים להקפיא – מניחים בין השניצלים הלא מוכנים (להקפיא לפני אפיה!) דפי ניילון או נייר אפייה, וסוגרים בקופסה אטומה.
  • כדי להכין שניצלים קפואים, הוציאו אותם להפשרה קצרה (30 דקות על גבי מגש) ואז הכניסו אותם לאפיה כרגיל.

מאמרים דומים

קחו אותנו לשבוע ניסיון

קחו אותנו לשבוע ניסיון

לשאלון האיפיון שלנו





* מידע תזונתי מעניין, בלי ספאם, ובמינון נמוך!

Call Now Button